Često postavljana pitanja (FAQ)
Da biste otvorili trgovinu, potrebno je registrirati se na platformi eCroatia Marketplace. Nakon što popunite osnovne podatke o vašem poslovanju, moći ćete pristupiti upravljačkoj ploči gdje možete postaviti trgovinu i dodati proizvode.
Otvaranje trgovine na eCroatia Marketplaceu je besplatno. Međutim, platforma može naplaćivati proviziju po svakoj prodaji ili određene naknade za promocije proizvoda. Preporučujemo da provjerite uvjete korištenja platforme za detalje o troškovima.
eCroatia Marketplace podržava razne načine plaćanja, uključujući kreditne i debitne kartice, i bankovne transakcije U svojoj upravljačkoj ploči možete odabrati koje od ovih metoda želite ponuditi kupcima.
Nakon što postavite trgovinu, u upravljačkoj ploči postoji opcija "Dodaj proizvod". Potrebno je unijeti naziv, opis, fotografije, cijenu i dostupnost proizvoda. Također možete dodati varijante proizvoda, poput različitih boja ili veličina.
U postavkama trgovine možete definirati različite opcije dostave, uključujući fiksne cijene, besplatnu dostavu ili izračun po težini ili udaljenosti. Također možete postaviti različite opcije za domaću i međunarodnu dostavu.
Sva narudžbe možete pratiti putem svoje upravljačke ploče. Kad primite narudžbu, platforma će vas obavijestiti, a vi možete pratiti status od obrade do dostave. Kupcima također možete slati obavijesti o statusu njihovih narudžbi.
Politika povrata ovisi o vama, ali eCroatia Marketplace preporučuje da jasno postavite uvjete povrata. U postavkama trgovine možete definirati pravila za povrat novca ili zamjenu proizvoda, a kupci će ih vidjeti prilikom kupnje.
Preporučujemo korištenje SEO strategija kao što su optimizacija naslova proizvoda i opisa. Također, korištenje kvalitetnih fotografija i pružanje točnih informacija o proizvodima može pomoći u povećanju konverzija. Redovito analizirajte statistike prodaje kako biste prilagodili strategiju.
Ako imate pitanja ili naiđete na tehničke poteškoće, možete kontaktirati korisničku podršku eCroatia Marketplacea putem e-maila ili putem kontakt forme na web stranici. Tim podrške će vam pomoći riješiti sve probleme.