Često postavljana pitanja (FAQ)

Da biste otvorili trgovinu, potrebno je registrirati se na platformi eCroatia Marketplace. Nakon što popunite osnovne podatke o vašem poslovanju, moći ćete pristupiti upravljačkoj ploči gdje možete postaviti trgovinu i dodati proizvode.

eCroatia Marketplace podržava razne načine plaćanja, uključujući kreditne i debitne kartice, i bankovne transakcije U svojoj upravljačkoj ploči možete odabrati koje od ovih metoda želite ponuditi kupcima.

U postavkama trgovine možete definirati različite opcije dostave, uključujući fiksne cijene, besplatnu dostavu ili izračun po težini ili udaljenosti. Također možete postaviti različite opcije za domaću i međunarodnu dostavu.

Sva narudžbe možete pratiti putem svoje upravljačke ploče. Kad primite narudžbu, platforma će vas obavijestiti, a vi možete pratiti status od obrade do dostave. Kupcima također možete slati obavijesti o statusu njihovih narudžbi.

Politika povrata ovisi o vama, ali eCroatia Marketplace preporučuje da jasno postavite uvjete povrata. U postavkama trgovine možete definirati pravila za povrat novca ili zamjenu proizvoda, a kupci će ih vidjeti prilikom kupnje.

Ako imate pitanja ili naiđete na tehničke poteškoće, možete kontaktirati korisničku podršku eCroatia Marketplacea putem e-maila ili putem kontakt forme na web stranici. Tim podrške će vam pomoći riješiti sve probleme.